close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עיתון "חדשות טובות"

מערכת שורשו שבט, תשעה26/01/2015

כמה פעמים פתחת עיתון ואמרת לעצמך שחבל שאין יותר חדשות טובות?

תגיות:
מארז מתנה חדשות טובות
עובדי סטודיו אנד ג'וי, שמתמודדים עם מוגבלויות, מגשימים לך את החלום עם מארז חדש יוצא דופן שמעוצב כעיתון, שכולו חדשות טובות בתחומי הבריאות, הרווחה, החינוך, איכות הסביבה, יוקר המחיה, התחבורה ועוד. הן מעלות חיוך אצל הקורא ומעוררות מחשבה חיובית.
 
לדברי נדב עטיה, מייסד ומנהל אנד ג'וי, הסטודיו אינו מקבל תמיכות ציבוריות ותרומות וכל הכנסותיו ממכירות בלבד. לכן העובדים משקיעים במתנות יצירתיות ומיוחדות כדי להרוויח את שכרם בגאווה ולא בחסד. 30 עובדי הסטודיו מקבלים שכר שעתי קבוע, תנאים סוציאליים ופעילויות הדרכה, שיקום וגיבוש עם מסלול התקדמות תעסוקתי.
 
בין הכותרות שמעטרות את המארז: בתי חולים נסגרים עקב מחסור בחולים, הרכבת התחתית נוסעת, פנסיה מלאה לכל אזרח, מחיר מעדן הקצפת רק 50 אגורות, חללית מהמאדים נחתה בישראל ועוד.
עובדי אנד ג'וי צירפו גם ידיעה מעולם הפרטי: "דרושים! עובדים עם מוגבלויות" – ידיעה שהם כל כך רוצים שתהפוך לאמיתית.
טור העורך של העיתון הדימיוני מעביר את המסר: "ידיעות אלה יכולות להיות אמיתיות, אם רק נרצה בכך. אם כל אחד מאתנו יעשה את השינוי הקטן אצלו. אם נתחשב, נעזור, ניתן, נקשיב, נשים לב, נראה אחד את השני, נבין – הכל ישתנה. זה תלוי רק בנו". תכנון ועיצוב המוצר התחיל עוד לפני ההכרזה על הקדמת הבחירות, וכעת נוסף לו משנה תוקף באפשרות שיש לכולנו לבנות לנו עתיד טוב.
 
את המארזים ניתן למלא בהתאמה אישית במגוון של הפתעות: שוקולד גורמה בעבודת יד, שמן זית, סילאן, פירות יבשים ועוד. המארזים יכולים להתאים כמתנה ליום המשפחה, יום האהבה, פורים ("נהפוך הוא") ועם מילוי מיוחד לט"ו בשבט או לחג הפסח.
ניתן להזמין מארזים עם מילוי בהשגחת בד"צ.
 
מידע על המארזים המיוחדים ואפשרויות המילוי באתר: www.andjoy.org.il ובטלפון: 03-9011735
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה